LĘKI U DZIECI- KIEDY ZACZĄĆ DZIAŁAĆ I CO ROBIĆ?

Warsztaty dla specjalistów pracujących z dziećmi i studentów kierunków związanych z rozwojem dzieci.

Uczestnicy:

  • Dowiedzą się, jakie lęki są normalne dla danych etapów rozwoju
  • Nauczą się zmniejszać poziom lęku u dzieci
  • Dowiedzą się w jaki sposób najczęściej lęki dzieci są wzmacniane
  • Nauczą się rozpoznawać zaburzenia lękowe wymagające terapii
  • Poznają procedury postępowania w przypadku poszczególnych zaburzeń
  • Dowiedzą się w jaki sposób pracować z rodzicami dzieci lękowych

Plan szkolenia:

  1. Lęki naturalne dla poszczególnych etapów wiekowych
  2. Narzędzia pomocne w zmniejszaniu nasilenia lęków rozwojowych
  3. Zaburzenia lękowe u dzieci:
  • zaburzenia separacyjne
  • fobie
  • zaburzenia lękowe uogólnione
  • OCD
  • Mutyzm wybiórczy
  1. Psychoedukacja rodziców jako podstawa działania.
  2. Techniki terapii poznawczo-behawioralnej w pokonywaniu lęków

 

 

Prowadzący: Justyna Sordyl-Grajcar

Psycholog, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny